att börja om från början..

Det är ju inte alltid det lättaste men så är tydligen livet.
Livet ska vara svårt att leva.

Just nu sitter jag hemma hos min kära far och har riktigt ont i magen. Jag vet inte vad det är frågan om, men det är en skum känsla som härjar i mig. Hm. Jag har precis skickat iväg ett sms som jag kommer ångra att jag skrev imorgon. Tusan också! Jag ska alltid ställa till det för mig själv. Otroligt irriterande. Hela kvällen ska jag ligga och kolla på film och tröstäta pistagenötter. Just nu känns livet ganska meningslös. Jag ska sikta högt och se till att allt ordnar sig nu. Jag är trött på att alltid behöva ha ångest vareviga helg. Nej tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0